Grote opkomst bijeenkomst Netwerk Binnenstad

Algemeen

Editie: Week 25, Jaargang 21 |

Ina Groot (midden) ontvangt de Stadsbokaal uit handen van wethouder Junius. Horeca-icoon Ed Hoogendijk geniet mee. (foto: Koos Bommelé)

DELFT - Ongeveer 150 bezoekers waren aanwezig tijdens de Bijeenkomst Netwerk Binnenstad in Museum Het Prinsenhof. Zowel studenten en bewoners als ondernemers en medewerkers van de Gemeente Delft waren op de bijeenkomst afgekomen. Wethouder Junius (Economie, Verkeer,  Spoorzone en Cultuur) gaf tijdens de bijeenkomst het startschot voor het Netwerk Cultuur om samenwerking en allianties in de Delftse cultuurscene te bevorderen . Tijdens de bijeenkomst  - waarin netwerken centraal stond - werd tevens de Stadsbokaal uitgereikt. De bokaal voor bijzonder vrijwilligerswerk werd uitgereikt aan Ina Groot. De verraste vrijwilligster kreeg haar prijs vanwege ‘Uit eten met Ina’. Onder die noemer gaat ze eenmaal per maand met 50 alleenstaanden  uit eten in een Delfts restaurant. Een voltreffer, die is voortgekomen uit een terloopse opmerking van een bezoeker aan een van de Delftse restaurants. Ina heeft die handschoen opgepakt en maakt er een grote groep stadgenoten gelukkig mee.

Download de laatste krant!

Energieweg 3
2627 AP Delft

T: 015 - 214 39 12