Het team van Preuninger staat met gepaste afstand voor u klaar
Het team van Preuninger staat met gepaste afstand voor u klaar

Preuninger Automotive zet in op 100% veilige mobiliteit

lopende zaken

YPENBURG - Goede communicatie in tijden van crisis van groot belang. Preuninger Automotive laat haar klanten duidelijk weten dat ze van harte welkom zijn in één van de vijf Preuninger vestigingen.

“Natuurlijk laat het coronavirus ons bedrijf niet ongemoeid,” geeft Preuninger Automotive zelf ook aan. “Ook wij voelen dat er angst in de markt zit en onze klanten voorzichtiger zijn geworden.”

Oplossen
Dat merk je op de eerste plaats aan het aantal bezoeken dat is teruggelopen. Vanuit Preuninger Automotive lossen we dit op door waar nodig en gewenst meer richting de klanten te gaan en strenge regels omtrent hygiëne na te leven. Nadat we aan auto’s van klanten hebben gewerkt, garanderen wij dat componenten zoals stuurwiel, handgrepen, schakelpook zijn gereinigd."

Groot belang
Dit geldt tevens voor alle receptiebalies, de sleutels die ze aanpakken en weer meegeven en de afstand die ze tussen elkaar bewaren. "Het gaat om tal van kleine dingen, maar ze zijn wel van heel groot belang. Het brengt wat extra aandacht met zich mee, maar die hebben we voor onze klanten graag over. Hierdoor kunnen we op veilige manier met onze klanten contact blijven houden. We zien dat deze aanpak werkt en dat onze klanten hierop vertrouwen."

Online communicatie
Online met de klanten communiceren en deze informeren blijkt in deze periode cruciaal. Preuninger Automotive doet dit onder meer via e-mailberichten, sociale media en via hun chatfunctie op www.preuninger.nl tot 21.00 uur. Heeft u vragen staat het Preuninger team voor u klaar.

Zie voor meer informatie over de vestigingen van Preuninger Automotive www.preuninger.nl.