Michel de Weijer achter glas en met headset (foto: Olaf Verschoor)
Michel de Weijer achter glas en met headset (foto: Olaf Verschoor)

Jazeker! De Hypotheker biedt advies op afstand

lopende zaken

DELFT/NOOTDORP - De impact van het coronavirus op ons land is enorm. De verspreiding van COVID-19 raakt ons allemaal en de maatregelen van de Nederlandse overheid om het virus tegen te gaan worden steeds uitgebreider.

"Uiteraard sluiten wij ons daarbij aan", zegt Olaf Verschoor van De Hypotheker Delft en Nootdorp. Met elkaar hebben wij een grote verantwoordelijkheid, naar onze klanten en al onze 900 collega’s. Want de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers is belangrijk." Hoe zij deze maatregelen in de praktijk brengen? Dat lees je hieronder.

Nog altijd bereikbaar
De Hypotheker Delft en Nootdorp blijven bereikbaar voor advies. " De dienstverlening van De Hypotheker blijft doorgaan voor al onze klanten, maar wellicht op een andere manier dan je van ons gewend bent", zegt Olaf. "In overleg met de vestiging bepaal je hoe je van onze dienstverlening gebruik wil maken. Dit kan bijvoorbeeld via een telefonische afspraak, maar ook een online adviesgesprek behoort tot de mogelijkheden. Ook als je een afspraak hebt die op de vestiging moet plaatsvinden, zijn er de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen. Zo volgen wij natuurlijk de hygiëneregels die het RIVM heeft opgesteld en houden de adviezen rondom het coronavirus nauwlettend in de gaten. Zo schudden we geen handen en blijven we op 1,5 meter afstand van elkaar en is er een glazen afscheiding tussen de klant en de adviseur. Iedereen die een afspraak op de vestiging heeft, ontvangt een mail met daarin een aantal vragen die beantwoord moeten worden. Op deze manier doen wij ons uiterste best om besmetting te voorkomen. De Hypotheker doet er alles aan de dienstverlening op het hoge kwaliteitsniveau te houden dat je van ons gewend bent." Kijk op www.hypotheker.nl.