Het voltallige serviceteam van Profile Van der Plank (Foto: Koos Bommelé)
Het voltallige serviceteam van Profile Van der Plank (Foto: Koos Bommelé) Foto: KOOS BOMMELE

Profile Van der Plank genomineerd voor service!

Algemeen

DELFT - Profile Van der Plank hoort bij de tien genomineerden voor 'beste serviceteam' van alle aangesloten Profile-vestigingen door heel Nederland. Maandag 4 november, tijdens het Dynamo Retail Event in Cuijk, valt de beslissing. Dan hoort het serviceteam van Profile Van der Plank of ze uitverkozen zijn tot beste van Nederland.

Verleden jaar scoorden ze individueel een tweede stek. Met de nieuwe nominatie op zak blijkt eens te meer dat het met de service bij Profile van der Plank, gevestigd aan de Papsouwselaan 135, wel snor zit.
Reinier Kalema vindt dat ook niet meer dan logisch. "Wij hebben kwaliteit en service hoog in het vaandel. Deze nominatie is voor de service bij aankoop van een nieuwe fiets. Alle Profile winkels werken met een speciaal servicepakket. Zo krijgt de klant die een nieuwe fiets heeft gekocht een gratis eerste servicebeurt en korting op servicebeurten die daarna nog volgen. Hier worden ze automatisch met een mailtje aan herinnerd. Na de servicebeurt krijgen de klanten een mailtje over hoe ze de service hebben ervaren. Deze reviews worden onderling met elkaar vergeleken, hier rolt een gemiddeld cijfer uit en een uiteindelijke top tien van genomineerden."

Nieuwtje
Reinier heeft een nieuwtje. "Vanaf deze maand zijn we gestart met de verhuur van fietsen. We kregen, onder andere van buitenlandse studenten, hier een steeds grotere vraag naar en we zijn in dat gat gesprongen. Het huren van een gewone fiets kost 10 euro per dag. Voor een hele week krijg je hem twee dagen 'gratis', want dan betaal je slechts 50 euro. Een elektrische fiets kost 25 euro per dag. De huur voor een hele week komt op 125 euro. Het is ook een service voor mensen die hier maar heel even op bezoek zijn, vanuit het buitenland of op doorreis."