Volwassen succes voor Babyboom-generatie van Renault

Algemeen

De Mégane Hatchback is één van de uiterst succesvolle modellen van de Babyboom-generatie van Renault.

DELFGAUW - Ze zijn piepjong, barsten van de energie en zijn nu al succesvol. De nieuwe Renault-generatie heeft de verkopen in januari met 89 procent omhoog gestuwd vergeleken met januari 2009.

Vooral de ‘Renault-baby’s’, die zo’n twee jaar op de markt zijn, mogen zich verheugen in een enorme populariteit. De Babyboom-generatie van Renault bestaat uit onder andere de Mégane Hatchback, de Mégane Coupé, de nieuwe Clio, de Laguna Coupé, de Laguna Estate, de Scénic en de Grand Scénic. Deze modellen zijn net op de markt en zijn uitgerust met motoren van de nieuwste generatie. Die zijn zuiniger en schoner, waardoor steeds meer modellen in aanmerking komen voor een lage bijtelling voor zakelijke rijders. Ze zijn ook herkenbaar aan Renaults expressieve styling. 

De zogenoemde Babyboom-communicatiecampagne is onlangs van start gegaan. Het succes van de allerjongste Renaults krijgt daarmee een sterk vervolg. Namelijk met een voordeel dat kan oplopen tot 5.450 euro, inclusief een accessoirecheque met een waarde van 750 euro. Die laatste is extra interessant voor de zakelijke rijder, omdat accessoires niet meetellen in de bijtelling. Verder geldt voor bijna alle modellen een financieringsaanbod met nul procent rente. 

De Renault-baby’s hebben de hoofdrol in een landelijk huis-aan-huis verspreide krant en ze zijn te zien in televisiecommercials, op billboards en in advertenties. Ook op de radio is het Renault Babyboom dankzij zangeres Ellen ten Damme, die de commercial heeft ingesproken. Tot slot presenteert de volledige Babyboom-generatie zich op www.renault.nl en duiken de Renault-baby’s op vele andere sites op vanwege een brede online display-campagne. 



Autohaag Zeeuw
Exportweg 2, Delfgauw
Telefoon: (015) - 256 44 00
www.autohaagzeeuw.nl

Download de laatste krant!

Energieweg 3
2627 AP Delft

T: 015 - 214 39 12