Exclusief voor PLUS heeft Wolter Kroes zijn bekende EK-hit ‘Viva Hollandia’ in een nieuw jasje gestoken
Exclusief voor PLUS heeft Wolter Kroes zijn bekende EK-hit ‘Viva Hollandia’ in een nieuw jasje gestoken

PLUS kleurt oranje

Algemeen

DELFT/DEN HOORN - PLUS Martin Panis, PLUS Schinkel en PLUS Tanthof in Delft en PLUS Van Leeuwen in Den Hoorn houden naast goed eten, ook van voetbal. En PLUS houdt naast haar eigen kleur groen, ook van oranje. Van voetballend Oranje welteverstaan. Het EK volgen we dit jaar vooral vanaf onze eigen thuistribunes. Om toch van het EK te genieten sparen klanten van PLUS van zondag 23 mei t/m zaterdag 26 juni voor PLUS BRICKS. Met deze bouwstenen en aanvullende onderdelen kunnen zij hun eigen EK bouwen. Er kan gespaard worden voor een compleet voetbalveld.

Klanten sparen voor 20 verschillende PLUS BRICKS items. Aan alles is gedacht; een voetbal, doel, cornervlag, keeper, scheidsrechter en publiek. Bij elke 15 euro aan boodschappen en wekelijks geselecteerde actieproducten ontvangen klanten een zakje PLUS BRICKS. Om goed te beginnen met het bouwen van het stadion kunnen klanten een startpakket kopen voor 1,49 euro bij besteding vanaf 25 euro aan boodschappen in de winkel, plus.nl of via de PLUS app. Het startpakket bestaat uit een voetbalveld, een voetbal, een doel, een speler van het Nederlands elftal en een keeper van de tegenstander. Het EK-veld kan ook uitgebreid worden. Vanaf de tweede campagneweek wordt er elke week bij geselecteerde actieproducten een wisselende limited edition uitgegeven zoals een dug-out, overdekte tribune of een scorebord. Helemaal compleet is het veld met de spelersbus van het Nederlands elftal die apart verkrijgbaar is in de winkel.

Wolter Kroes
Exclusief voor PLUS heeft Wolter Kroes zijn bekende EK-hit ‘Viva Hollandia’ in een nieuw jasje gestoken. Tijdens de campagne is Wolter Kroes samen met zijn zoon Thomas in de tv-commercial te zien en als voice-over te horen in onder andere de PLUS BRICKS app. Voor klanten is er een winactie bij het online bestellen van boodschappen. Zij maken kans op een exclusief privé-optreden van Wolter in hun eigen tuin. Richard Schinkel van PLUS Schinkel: “Normaal gesproken beleven we het EK op de hoek van iedere straat in Nederland. Dit jaar gaat het net even anders. Gelukkig kunnen we met BRICKS gewoon thuis ons ‘eigen EK’ nabouwen en met het Oranje elftal mee strijden.” Speciaal voor deze campagne is de PLUS BRICKS app ontwikkeld waarmee kinderen leuke stop-motion video’s kunnen maken. Met coole acties, mooie goals en juichende supporters brengen kinderen hun stadion écht tot leven. Elke week maken de leukste en beste video’s kans op spectaculaire EK prijzen. De app is te downloaden in de Apple Store en Google Playstore. Meer informatie over de campagne: plus.nl/bricks