KIA presenteerde deze maand een nieuw logo en een nieuwe merkstrategie. (Foto: PR)
KIA presenteerde deze maand een nieuw logo en een nieuwe merkstrategie. (Foto: PR)

Zeeuw & Zeeuw Kia Delft komt autokopers tegemoet in coronatijd

Algemeen

DELFT - Door de verscherpte coronamaatregelen moeten ook de autoshowrooms dicht blijven. Maar wat als je tòch een nieuwe auto nodig hebt? Zeeuw & Zeeuw Kia Delft komt de autokoper letterlijk en figuurlijk tegemoet!

Wie een nieuwe auto zoekt kan op www.zeeuwenzeeuw.nl/kia/ digitaal shoppen. Maar natuurlijk is het kopen van een auto iets anders dan een broodje bestellen. Het begint uiteraard met goed advies en een overzicht van de mogelijkheden. Met de optie ‘autovideo aanvragen’ kun je de auto van jouw keuze digitaal bekijken en één van de kundige verkopers van Zeeuw & Zeeuw Kia Delft geeft uitleg. Geïnteresseerd en wil je meer weten? “Dan kun je met ons videobellen”, vertelt vestigingsmanager Elgin Herfst. “Via de website is het heel eenvoudig om een belafspraak in te plannen. Ben je vervolgens overtuigd , dan is het natuurlijk tijd voor een proefrit. En ook daarin komt Zeeuw & Zeeuw Kia Delft je tegemoet. Letterlijk! “Binnen een straal van 20 kilometer rondom onze vestiging komen we graag met de auto bij u aan huis”, aldus Elgin. “Zo kun je op veilige en verantwoorde wijze een proefrit maken.” 

Werkplaats open
De showroom mag dan gesloten zijn. De werkplaats aan de Schieweg is wel gewoon open voor onderhoud en reparatie. Maar ook hier komt Zeeuw & Zeeuw Kia Delft je graag tegemoet: “Mocht je niet naar de werkplaats kunnen of willen komen, dan kun je een beroep doen op onze haal- en brengservice.” Het is dus niet helemaal stil in het bedrijf. Sterker nog, er is een nieuw teamlid bijgekomen, vertelt Elgin: “Anne-Marjolein van den Bosch komt ons iedere maandag ondersteunen aan de receptie.” Naast haar werk hier op de vestiging in Delft is Anne-Marjolein ook drie dagen in de Zeeuw & Zeeuw vestiging in Leiderdorp te vinden.

Toekomstvisie
Deze maand heeft fabrikant Kia de strategie voor de komende jaren uitgebracht. Opvallend in de uitingen van het bedrijf is de verandering van logo en een nieuwe slogan: ‘Movement that inspires’. Dat staat ‘voor het doel om consumenten te inspireren met niet alleen nieuwe producten en diensten, maar ook hun ervaringen met het merk.’ Kia haalt ‘motors’ uit de officiële bedrijfsnaam om daarmee duidelijk aan te geven dat de nadruk verschuift naar het aanbieden van ‘innovatieve mobiliteitsproducten en -diensten die het dagelijks leven van klanten verbeteren’. In de praktijk betekent dat bijvoorbeeld: meer aandacht voor duurzaamheid. “In de periode tot 2027 gaat Kia zeven elektrische modellen uitbrengen”, licht Elgin toe. “En ook in de productie zal meer nadruk komen te liggen op recyclebare materialen en hernieuwbare energie.” Ook in de toekomst blijft Kia een verantwoorde keus!