<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9419594&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=delftopzondag.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=260,261,262" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Logo delftopzondag.nl
Het verkoopteam bij de nieuwste generatie Renault Clio, met van links naar rechts Ed Mouton, Ismail Aliradja, Lars Dukker en Robert Schaap.
Het verkoopteam bij de nieuwste generatie Renault Clio, met van links naar rechts Ed Mouton, Ismail Aliradja, Lars Dukker en Robert Schaap.

Nu in de showroom bij Autohaag Zeeuw Delft: de nieuwe Renault Clio

DELFGAUW - Autohaag Zeeuw Delft presenteert de volledig nieuwe Clio. Sinds de introductie van de eerste generatie in 1990 zijn circa vijftien miljoen exemplaren verkocht.

Daarmee is de Clio wereldwijd het bestverkochte model van Groupe Renault. Sinds 2013 staat de Clio zelfs aan de top van het B-segment in Europa – sinds 2012 noteert Renault elk jaar wéér hogere verkoopcijfers voor de Clio.
Met zijn Euro NCAP-score van vijf sterren zet de nieuwe Clio de traditie voort op het gebied van toonaangevende veiligheid. "Samen met de rijdynamiek, het comfort en het hoge kwaliteitsniveau die voorrang kregen bij het ontwerp- en productieproces, profileert de nieuwe Clio zich als de beste Clio ooit", zegt een trotse manager Ed Mouton, die zelf dertig jaar Renault-ervaring heeft.

Clio-DNA
De vijfde generatie Clio is opnieuw moderner en atletischer en bezit hetzelfde DNA dat al bijna dertig jaar verantwoordelijk is voor succes. Het nieuwe model bouwt voort op de sterke punten van de vorige generaties:

-Net als de Clio I van 1990 bezit de nieuwe generatie ´alle kenmerken van een geweldige auto´. Het model is voorzien van technologie uit duurdere modellen, zoals de Mégane en Espace.

-Net als de Clio II biedt hij indrukwekkende interieurruimte en een hoogstaand comfort.

-Net als de Clio III heeft hij opnieuw een kwalitatief hoogwaardiger uitstraling.

-Net als de Clio IV heeft de nieuwe Clio een krachtige uitstraling, met een designtaal die het gehele aanbod van Renault heeft geïnspireerd en is uitgegroeid tot een handelsmerk van Renault.

'Evolutie en Revolutie'
Met het design volgens het principe 'Evolutie en Revolutie' biedt de nieuwe Renault Clio een volwassener carrosserieontwerp en een compleet nieuw interieur. Met zijn fraai gebeeldhouwde vormen en zelfverzekerde voorzijde straalt de nieuwe Clio dynamiek uit en oogt hij vooruitstrevend, terwijl hij onmiddellijk herkenbaar is als Clio. Honderd procent van de onderdelen zijn compleet nieuw. In het nieuwe interieur is duidelijk sprake van een revolutie. Zowel qua design als kwaliteitsuitstraling en technologie is het interieur geïnspireerd op dat van auto's uit hogere segmenten. Daardoor profiteert de berijder van optimaal gebruiksgemak en uitgebreide functionaliteiten. "De nieuwe Renault Clio staat vanaf nu bij ons in de showroom. Wij nodigen iedereen uit om hem te komen bewonderen. Deze zondag 23 juni zijn wij hiervoor speciaal èxtra geopend van twaalf tot vier uur. Kom langs", zegt Ed Mouton van Autohaag Zeeuw.

Autohaag Zeeuw Delft
Exportweg 2
2645 ED Delfgauw
(015) 256 44 00
www.autohaagzeeuw.nl


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9419594&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=delftopzondag.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=260,261,262" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
 
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=9419598&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=delftopzondag.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=260,261,262" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>