Bestickering door RODI Media ZH
Bestickering door RODI Media ZH

Sea Life voelt zich thuis bij RODI

Algemeen

REGIO- Bij Sea Life kun je de onderwaterwereld in volle glorie beleven. De vertrouwde binnen attractie voor het hele gezin mag 5 juni na lange tijd haar deuren weer openen voor het publiek.

Tijdens de lockdown moest Sea Life lange tijd dicht, wat er voor heeft gezorgd dat het nu flink wennen is voor de zeedieren; “We moeten dieren weer langzaam laten wennen aan de prikkels van de mensen wanneer we opengaan. Tijdens de lockdown mochten alleen de verzorgers naar binnen, dus dat is even wennen”, Aldus Maaike Schroëder, Marketing Manager bij Sea Life. Om deze prikkels voor de dieren op te bouwen, organiseerde Sea Life een prikkelarme middag, met als doelgroep kinderen met autisme. De muziek stond uit, lichten waren gedempt en de groepen waren kleiner. “Er zijn heel weinig plekken waar kinderen die gevoelig zijn voor prikkels heen kunnen, de ouders waren daarom ook heel dankbaar en blij dat dit uitje werd georganiseerd. We proberen nu onze partners in de branche ook aan te moedigen om dit soort middagen te organiseren.”

Heropening
Op 5 juni mag Sea Life na een lange tijd weer open, met de geldende regels. Tevoren dient een tijdslot gereserveerd te worden, mondkapjes en afstand houden zijn verplicht vanaf 12 jaar. “We hopen natuurlijk dat we op het gebied van capaciteit snel meer mensen mogen ontvangen en dat mensen op een willekeurig moment kunnen binnenlopen.” Meer informatie over reserveren en tarieven vind je op visitsealife.com.

RODI
Sea Life liet RODI de entree van het gebouw bestickeren, om de sfeer van het gebouw op te pimpen. “Door de bestickering van RODI heb je meteen het gevoel dat je een reis in de onderwaterwereld binnenstapt, het is daardoor ook gelijk een stuk mooier geworden.”