<p>De Kia E-Niro die Topdesk liet wrappen bij Rodi Media ZH</p>

De Kia E-Niro die Topdesk liet wrappen bij Rodi Media ZH

(Foto: )

TOPdesk voelt zich thuis bij rodi

REGIO- Software ontwikkelaar en leverancier TOPdesk helpt organisaties om spectaculaire klantervaringen mogelijk te maken. Met zowel grote als kleine klanten over heel de wereld, is het een grote speler in de IT-branche.

TOPdesk staat over heel de wereld klanten bij in het organiseren van hun ondersteunende processen. De software fungeert als digitale desk om voor meldingen en aanvragen. “Ondersteunende organisaties of diensten en bedrijven kunnen hun interne en externe processen soepel laten verlopen met TOPdesk.” Aldus André Kevenaar, Customer Success manager bij TOPdesk. “Onze kantoren houden zich overal bezig met het faciliteren van digitale bedrijfsprocessen. De meeste werknemers zijn gevestigd in Delft.”

Service
Volgens Kevenaar zit de kracht van TOPdesk in het volgende. “We hebben bij TOPdesk veel consultants die bedrijven adviseren over hoe ze met behulp van TOPdesk het beste kunnen samenwerken in hun organisatie. Hierbij doen we meteen aan een stukje kennisoverdracht, zodat een organisatie zelf in staat is om het systeem aan te laten sluiten op toekomstige ontwikkelingen.” Hierbij is lokale ondersteuning bij vragen over het systeem ook belangrijk voor klanten van TOPdesk.

Rodi
TOPdesk wilt graag verduurzamen. Dit doen ze o.a. door in 4 jaar tijd alle leaseauto’s te vervangen door elektrische modellen. “We hebben berekend dat we hiermee 129.000 kg aan CO2-uitstoot per jaar besparen.” Om dit thema te benadrukken, liet TOPdesk een auto wrappen bij Rodi Media ZH. “We hebben de auto in onze huiskleuren laten wrappen met matte wrap. Dit is erg opvallend in het verkeer. Het is een heel bewerkelijk proces, dat heeft Rodi uitstekend en snel gedaan.”

Meer berichten