Rick Gladpootjes bij het pand van Rigla VvE Beheer aan de Sadatweg 58, waar hij dagelijks klanten ontzorgt.
Rick Gladpootjes bij het pand van Rigla VvE Beheer aan de Sadatweg 58, waar hij dagelijks klanten ontzorgt.

Persoonlijke benadering bij duizendpoot Rigla VvE Beheer

advertenties

DELFT - Het is voor het bestuur van een Vereniging van Eigenaren (VvE) geen sinecure om alle werkzaamheden perfect te verzorgen. Gelukkig biedt Rigla VvE Beheer uitkomst.

Dankzij jarenlange ervaring, een groot netwerk en kennis van zaken maakt Rigla VvE Beheer het er voor VvE-besturen een stuk makkelijker op. Het bedrijf aan de Sadatweg 58 in Delft onderscheidt zich door persoonlijke benadering en betrokkenheid bij de VvE van haar klanten. Dat is bij steeds meer Verenigingen van Eigenaren bekend, want het klantenbestand van Rigla is groeiende.
"We bieden hen een compleet pakket", vertelt eigenaar Rick Gladpootjes. "We zijn wat dat betreft als een duizendpoot. Zo kunnen we de verzekeringen verzorgen, maar nemen we ook de schade-afwikkeling uit handen. We maken een meer jaren onderhoudsbegroting, verzorgen de financiële administratie en incasseren de VvE-bijdragen." Bij betalingsachterstanden zal Rigla VvE Beheer niet meteen de deurwaarders op pad sturen. "Ook hier kiezen we liever voor de persoonlijke benadering. Dan gaan we samen met de klant in gesprek, kijken we samen wat het probleem is en hoe we dat kunnen tackelen en oplossen."
Elke VvE krijgt vroeg of laat te maken met onderhoudswerkzaamheden. Dat is niet altijd leuk te regelen, maar wel noodzakelijk. "Ook hierin helpen we natuurlijk graag", vertelt Gladpootjes. "Stel dat het pand moet worden geverfd. Dan vragen wij bij meerdere schildersbedrijven offertes aan. Bij de wat grotere klussen doen we dat vaak bij drie, vier verschillende bedrijven. Door onze ervaringen weten we goed welke bedrijven een goede prijs-kwaliteit-verhouding hebben. En we weten dat het niet altijd goed is voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten." Tegelijkertijd kan Rigla VvE Beheer adviseren hoe de kosten voor alle leden omlaag kunnen. "Denk daarbij aan het vervangen van de verlichting op de galerijen. Kies je hiermee voor LED-verlichting, dan is die investering in drie, vier jaar terugverdiend. En daarná kan het per maand tientjes schelen."
Zelf heeft Rigla VvE Beheer onlangs geïnvesteerd in het softwaresysteem Twinq. Hiermee heeft het VvE-bestuur uitstekend inzicht in de administratie, financiën en andere lopende zaken."
VvE-besturen zijn meer dan welkom om zich te wenden tot Rigla VvE Beheer om te bespreken wat dit Delftse bedrijf voor hen kan betekenen. Dit kan via info@rigla.nl, telefoonnummer 015 - 25 11 808 of www.rigla.nl.