De door RODI verzorgde visual boven de ingang van Sea Life in Scheveningen.
De door RODI verzorgde visual boven de ingang van Sea Life in Scheveningen.

Sea Life... Voelt zich thuis bij RODI!

vaste rubrieken

DELFT – Sea Life heeft sinds dit jaar een nieuwe tentoonstelling: 'Wow, wat een klauw!' Om hier extra aandacht op te vestigen liet het door RODI reclame & belettering een visual boven de ingang verzorgen.

Hierop staan aan de linkerkant de naam van de tentoonstelling en een krab afgebeeld, rechts daarvan een groepje pinguïns. Sea Life is blij met het door RODI verrichte werk, laat Maaike Schröeder van Sea Life desgevraagd weten. De Scheveningse attractie jarenlang werkte jarenlang samen met Set Up, dat door RODI is overgenomen. Sindsdien laat het dergelijk werk door RODI reclame & belettering uitvoeren. En dat bevalt even goed.
Sea Life laat dagelijks een mooie onderwaterwereld zien van roggen, haaien, otters, zeepaardjes en mooie tropische vissen, maar ook de eigen Noordzee. "Dagelijks zijn er voerpresentaties en voor kinderen is er een leuke speurtocht", vertelt Maaike Schröeder. "Sea Life is bijna geheel overdekt, dus het is ook een leuk uitje bij slechter weer. Sinds april vorig jaar hebben we hier een prachtig pinguïnverblijf. Drie weken geleden zijn daar twee pinguïnkuikens geboren. Die mogen eind juni voor het eerst naar buiten." Zie voor meer informatie www.sealife.nl. Meer weten over RODI Media zh? Kijk dan op www.rodimedia-zh.nl.