Bram Rontberg (links) en Peter Jonkers Both van RODI Media zh en Maurice van Stuivenberg van 3M (rechts) na het tekenen van het contract.
Bram Rontberg (links) en Peter Jonkers Both van RODI Media zh en Maurice van Stuivenberg van 3M (rechts) na het tekenen van het contract.

RODI Media zh is officieel tot het 3M Select Partnerschap toegetreden

advertenties

DELFT - RODI Media zh is sinds kort vrijdag officieel een 3M Select Graphic Provider partner van 3M geworden en behoort daarmee tot een beperkte club van zo'n 60 signmakers in de Benelux.

Het Select Graphic Provider programma van 3M heeft als doel de eindklant garanties en zekerheid te bieden dat de afbeelding die gevraagd wordt, voldoet aan alle door de klant gestelde kwaliteitseisen. Daarmee is niet alleen is de verwerkende partij, de signmaker, maar ook de kopende partij, de eindklant, zeker over zijn of haar graphic.
3M is een groot en wereldwijd opererend bedrijf. Het staat zelfs in de top 100 van meest bekende en innovatieve bedrijven ter wereld. Menigeen kent 3M van de Post-it™ notes en het prachtige kantoor langs de A13, maar 3M maakt onder meer ook hoogwaardige, zelfklevende folies. Deze folies worden door RODI reclame & belettering, onderdeel van RODI Media zh, gebruikt voor het beletteren en bestickeren van allerlei reclame-uitingen. En dat doet RODI goed, vinden ze nu ook bij 3M. RODI voldoet aan de criteria die 3M stelt aan haar Select partners en behoort sinds vorige week vrijdag tot de club van ongeveer veertig '3M-verwerkers' in Nederland die zich met 3M committeren.
"Wij zijn blij met Rodi Media als partner", zegt Maurice van Stuivenberg van 3M. "RODI is nu een soort verlengstuk geworden van ons bedrijf. Wij willen namelijk eindklanten kwalitatief hoogwaardige producten kunnen leveren, voor elke toepassing, ondersteund door de beste garantie en service in de markt. Om dit te kunnen doen, hebben we aangetoonde, professionele verwerkers nodig. Verwerkers die, mede door onze opleidingen/workshops en producttrainingen, zeer goed werk kunnen afleveren. Op die manier kunnen we samen eindklanten op de gebruikte 3M-materialen de beste garantie en service geven voor wat betreft de hechting, kleurechtheid en duurzaamheid." Wat betekent dit voor de eindklant? RODI reclame & belettering kan klanten nu de beste garanties bieden op 3M folieprojecten en als eerste exclusief in de regio de nieuwste materialen aanbieden.

Kwaliteit
Ook Bram Rontberg, directeur van RODI Media zh, is blij met de vastgelegde samenwerking. "RODI staat net als 3M voor kwaliteit", reageert Rontberg. "Naar onze klanten toe is het mooi om uit te kunnen dragen dat zo'n gerenommeerd en bekend bedrijf als 3M alle vertrouwen in het door ons geleverde werk heeft. We zijn blij en trots dit te mogen zeggen. Wij werken onder meer voor grote bedrijven zoals Unilever, Linde Gas Benelux en Schiphol, die de garanties die 3M biedt prefereren boven andere merken. Wij zijn in de regio de enige die 3M Select Partner zijn. We hopen in de toekomst te kunnen zeggen dat onze klanten zijn uitgebreid met nog meer mooie namen." Ander voordeel voor RODI is dat werknemers van het Delftse bedrijf regelmatig via workshops met de nieuwste producten leren werken en zo dus u als eindklant topkwaliteit kunnen garanderen.
Verder wordt RODI op de website van 3M vermeld bij de adressen van officiële verkooppunten. Bedrijven die in deze regio op www.3m.nl/graphics zoeken naar 3M gecertificeerde signmakers, zullen RODI vinden. Het veelzijdige Delftse bedrijf aan de Energieweg 3 mag voortaan bovendien het logo van 3M op haar eigen uitingen zetten.