Een moderne supermarkt, helemaal van deze tijd

Algemeen

Met de vernieuwing van de C1000 in Tanthof zijn ook alle medewerkers in nieuwe bedrijfskleding gestoken.

DELFT – Het is u misschien al opgevallen: C1000 Tanthof is compleet in het nieuw gestoken.

De supermarkt in winkelcentrum Dashof is helemaal volgens het nieuwe ‘oranje’ concept gerestyled. Het is nu dus C1000 Oranje. Eigenaar Hans van Leeuwen vond dat het na acht jaar wel tijd was voor een nieuwe look. “Daarom hebben we hier een frisse wind laten waaien”, zegt hij. “Het is nu een moderne supermarkt, helemaal van deze tijd.” 

Niet alleen de kleuren zijn veranderd. Er is een heel andere styling gekomen, die overal terug te vinden is. In de reclameborden in de winkel, in de prijsbebording, in de bewegwijzering, in eigenlijk alles. “Door een andere indeling is de winkel bovendien overzichtelijker geworden”, zegt hij. “De brood- en groenteafdeling is flink uitgebreid en de muur achter de versafdeling is helemaal zwart betegeld.” 

Tegelijk met de uiterlijke veranderingen die C1000 Tanthof heeft ondergaan, heeft de supermarkt ook een kwaliteitsimpuls gekregen. Met name in de slagerij, waar nu een nieuwe slager met meer ervaring werkzaam is. “Hier wordt nu meer ambachtelijk vlees bereid”, legt Van Leeuwen uit. “Het gaat onder andere om specialiteiten en gegrilde producten. Daarnaast zijn er veel vlug-klaar-artikelen.”
Ook alle medewerkers zijn in het nieuw gestoken. Helemaal in de stijl van de nieuwe formule dragen zij tegenwoordig bedrijfskleding met oranje en zwart. Om alle veranderingen in deze buurtsupermarkt te vieren, vond onlangs een waar festival plaats. Veel bewoners van de wijk hebben hier met groot enthousiasme aan meegedaan.

Download de laatste krant!

Energieweg 3
2627 AP Delft

T: 015 - 214 39 12