Afbeelding

Veel frustratie onder de zoekers van een huurwoning

wonen

Editie: Week 17, Jaargang 23 |

DELFT – Uit onderzoek van Direct Wonen is gebleken dat er veel frustratie heerst onder huurders tijdens hun zoektocht naar een nieuwe woning. Er zijn veel vraag-en-aanbodsites, maar geen enkele voegt echt waarde toe. Direct Wonen introduceert een radicaal nieuwe aanpak en maakt een einde aan die frustratie. Direct Wonen onderzocht de ervaringen van huurders tijdens hun online zoektocht naar een huurwoning. Huurders vinden de zoektocht naar een nieuwe woning ronduit frustrerend. Op de vraag wat huurders vinden van de zoekopties op internet voor een woning, geeft meer dan de helft aan ontevreden of zelfs zeer ontevreden te zijn! Een veel genoemde reden is dat het woningaanbod totaal niet up-to-date is en na reactie blijkt de woning allang verhuurd te zijn.

Maar de grootste irritatie bij de huurder is wel dat hij vaak geen tegenbericht krijgt na reactie op een woning. En er is heel veel vraag, waardoor de huurder behoorlijk wat concurrentie heeft. Conclusie: er zijn verschillende platformen, maar geen van alle voegt ècht waarde toe voor de huurder. Direct Wonen gaat het als allereerste helemaal anders doen! Zo kunnen nu alle huurders gratis reageren. Voor de verhuurders was het plaatsen van hun aanbod altijd al gratis en dit blijft zo. Direct Wonen wil simpelweg dat de huurder uit het mooiste aanbod kan kiezen en zijn droomhuis zo snel mogelijk kan vinden. Hierdoor is Direct Wonen de eerste huurmarktplaats die voor zowel aanbieder als huurder gratis is. Neem eens een kijkje op de website: www.directwonen.nl.

Download de laatste krant!

Energieweg 3
2627 AP Delft

T: 015 - 214 39 12