Afbeelding

Deurloo Autoschade geeft alle klanten de persoonlijke aandacht die ze verdienen

autonieuws

Editie: Week 45, Jaargang 21 |

Wij maken graag tijd voor u!

DELFT – Deurloo Autoschade bestaat al 95 jaar. Het is een begrip in Delft, omdat de focus ligt op de persoonlijke benadering. Een persoonlijke aanpak en persoonlijke aandacht voor de klant. Directeur Mario Hagebeek vindt dat de kracht van zijn bedrijf.

Die persoonlijke benadering, waar uit die zich zoal in? De klant krijgt bijvoorbeeld altijd hulp bij het invullen van de schademelding. De hele financiële afwikkeling wordt door Deurloo Autoschade begeleid. Alles vindt in eigen beheer plaats, kunststof reparaties bijvoorbeeld: de bumper, dashboard en koplampen, uitdeuken en vervangen van onderdelen, spuitwerk en het uitdeuken zonder spuiten. Bij al deze reparaties staat de persoonlijk aanpak voor de klant centraal. “Je ziet in onze personeelsontwikkeling ook een verjonging”, zegt Hagebeek. “Iemand van de oude brigade  is onlangs met de VUT gegaan en aan de receptie is nu een jonger, maar zeer ervaren  medewerker werkzaam. We hebben ook pas een aantal nieuwe leerlingen aangenomen uit de regio Delft, om hen de kans te geven het vak goed te leren. Een uitbreiding en verjonging van het team, dat daarnaast een relevante upgrade qua kennis en moderne technieken heeft gehad.”
Iedere medewerker van Deurloo Autoschade heeft dus een gedegen opleiding gehad om aan de hedendaagse auto’s te kunnen werken. Ook voor wat betreft nieuwe ontwikkelingen als hybride-motoren, maar ook op het gebied van elektronica die je tegenwoordig in alle auto’s vindt. “We zijn aangesloten bij alle verzekeringsmaatschappijen”, zegt Hagebeek. “Met als laatste toevoeging Univé, zijn wij compleet en geselecteerd reparateur voor alle verzekeringsmaatschappijen. Al deze verzekeringsmaatschappijen hanteren strenge selectiecriteria op het gebied van veiligheid, kwaliteit, milieu, opleidingen, medewerkers en service.
Deurloo Autoschade is gespecialiseerd in alle soorten schades, waaronder, zeker in dit jaargetijde van toepassing, de stormschades. Bij vervanging van onderdelen gebruiken we alleen  originele onderdelen, waar wij de fabrieksgarantie van overnemen, over de gehele reparatie geven wij vier jaar schriftelijke garantie. Bij reparatie kan de klant bovendien altijd gebruik maken van vervangend vervoer.”
Het sterkste punt van Deurloo Autoschade is, dat er altijd tijd gemaakt wordt voor de klant. Onder het genot van een kopje koffie, worden alle zaken rondom de reparatie  in werking gezet. Samen met de klant wordt de afspraak ingepland om een zo kort mogelijke reparatieduur te creëren. Na de reparatie wordt de auto met de hand gewassen. Alle auto’s die bij Deurloo Autoschade worden gebracht voor reparatie, worden van buiten en van binnen helemaal schoongemaakt. Heeft u eens schade aan uw auto? Breng hem dan zeker naar Deurloo Autoschade, waar klant en auto nog centraal staan!

 

Deurloo Autoschade
Bellweg 20
015) 2560235
www.deurlooautoschade.nl

Download de laatste krant!

Energieweg 3
2627 AP Delft

T: 015 - 214 39 12